Gevonden worden
goed vindbaar in de zoekresultaten
Uw website is online, uw social media aanwezigheid is tot stand gekomen. U bent zichtbaar voor de mensen die uw bedrijf kennen of weten te vinden, maar dan?
De eerste prioriteit is gevonden worden.
Online marketing is volgens SWOP Media, de kennis te zorgen gevonden te worden en aansluiting te krijgen met uw doelgroep.
Het beperkt zich niet tot het inzetten van uiteenlopende advertentie-campagnes. Het dient de focus te hebben vanuit de kracht van uw onderneming uw diensten en of producten onder de aandacht te brengen van uw doelgroep. Dit doen we vooral door te werken met doelgroep-segmentatie, engagement (betrokkenheid) en geo-targeting. De zoekmachine optimalisatie van uw website om de vindbaarheid te verbeteren gaat daar altijd aan vooraf.
Met uw website gevonden worden
SWOP Media biedt een mix van online-marketing aan zodat u niet enkel gevonden wordt, maar ook daadwerkelijk meer haalt uit uw online aanwezigheid. De conversie-optimalisatie moet dan wel leiden tot groei.
Gevonden worden door je doelgroep
Met wanneer nodig voorafgaand: doelgroep-bepaling & doelgroepsegmentatie; zoekwoorden analyse, concurrentie onderzoek (kan beperkt zijn tot enkel zoekvolume), onderzoek positie index, nulmeting optimalisatie (organisch), SEM meting (wat is er aanwezig, welke mogelijkheden zijn er), Social media positie (edge-rank), SMA (social media advertising).
Per klant wordt bekeken welke van de verschillende disciplines ingezet dienen te woorden voor gewenst resultaat. Voor bijna ieder budget zijn er tal van mogelijkheden. In een aantal gevallen kunt u met een gedegen advies bovendien ook zelf aan de slag.
Cross-mediaal kunnen wij uw volledige marketing, reclame en promositie activiteiten verzorgen en ondersteunen.
Bepalend voor de vindbaarheid van je website
De kwaliteit van de inhoud van je website(s). Zowel in lengte van de tekst als de contextuele waarde en de relevantie van de informatie.
Een groeiend aantal links vanaf andere websites met de hoogst mogelijke relevantie en kwaliteit.
De gebruiksvriendelijkheid van je website en de structuur. Tevens de verhouding van tekst ten opzichte van code (techniek).
De (laad) snelheid van de volledige website maar ook de specifieke technische onderdelen binnen de website.
Volledig unieke inhoud van de website en afbeeldingen die zoveel mogelijk matchen met de inhoud.
Actueel en up to date. Zowel in techniek als in inhoud is het belangrijk te blijven verbeteren maar ook de vernieuwen.
Hoe scoort jouw website?
Gratis en vrijblijvend je website laten onderzoeken